با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ملایر ۱۱۳ کیسه ۵۰کیلوگرمی کود شیمیایی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در ملایر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این ۱۱۳ کیسه کود شیمیایی در کارخانه‌ای متروکه واقع در یکی از بخش‌های شهرستان کشف و ضبط شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به کشف یک مخزن انبار سوخت قاچاق در ملایر، بیان کرد: یک مخزن سوخت احتکارشده حاوی ۱۳ هزار لیتر گازوییل نیز در شهرستان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: طی یک عملیات دیگر نیز اطلاعات سپاه ملایر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ۱۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع را که در انبار یک قنادی احتکار شده بود، کشف و ضبط کردند.

کریم‌پور تصریح کرد: همچنین یک محموله شامل ۵۵۵ کیسه سیمان هگمتانه و ۱۳۵ کیسه ۵۰کیلوگرمی کنسانتره دامی که در یک واحد گاوداری متروکه واقع در یکی از بخش‌های شهرستان احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تأمین امنیت مردم در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد، یادآور شد: اطلاعات سپاه استان همدان از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان استفاده می‌کند تا علاوه بر ایجاد امنیت، رونق تولید داخلی نیز محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *